KONFERENCE!

KONFERENCE!

Hos Madindustrien er der de perfekte rammer for at afholde jeres næste konference eller forretningsmøde. Vi tilbyder et anderledes og spændende mødelokale.
 

Her er der højt til loftet, rå mursten og masser af sjæl. Der er alt det nødvendige AV-udstyr til at afholde jeres dagsarrangement, bl.a. whiteboard, projekter og WIFI.

Vi tilbyder forskellige muligheder.

ANTAL GÆSTER!

Vi byder alle selskaber velkommen.
Minimum 25 gæster og helt op til 150 gæster.

UDSKIFTNING AF RETTER!

Såfremt du har spørgsmål eller specifikke ønsker til menuen, så kontakt os endelig, så tager vi en snak herom. 

Vi tager naturligvis højde for evt. vegetarer, veganer og allergikere.

DRIKKEVARER!

Har du specielle ønsker til vinmenuen eller drikkevarer generelt, så tøv ikke med at kontakte os. Vi anbefaler, at I forudbestiller for at sikre, at vi har det i huset, I allerhelst vil drikke.
 

Der er også mulighed for vinmenuer og/eller drikkevarer ad libitum.

OPPYNTNING!

Har du et bestemt ønske til, hvordan lokalet skal se ud på dagen, finder vi altid en løsning på dette. Vi gør en dyd ud af at levere en skræddersyet løsning til dig, og udover mad og drikke, hjælper vi gerne med både livemusik, DJ, AV-udstyr, blomster, MySelfie, pynt og andet, som du måtte ønske til dit arrangement.

Prisen afhænger af, hvad du ønsker. 

BESTILLING & SPØRGSMÅL!

Du kan bestille på mail eller telefonisk:

michele@madindustrien.dk

72190042

Bestillingen er først registreret ved modtaget bekræftelse på mail.

© 2020  Proudly created by

...et ærligt måltid!